xa0 صدای نفسهای بهار را می شنوم...... اما آرام نیستم ...... بی قرارم ..... کمی سکوت میخواهم ...... کمی حال خوب xa0..... چقدر خالی ام از یک xa0اندیشه نو .......!!...