
صدای نفسهای بهار را می شنوم......
اما آرام نیستم ......
بی قرارم .....
کمی سکوت میخواهم ......
کمی حال خوب .....
چقدر خالی ام از یک اندیشه نو .......!!
به توکل نام اعظمت ... ...ما را در سایت به توکل نام اعظمت ... دنبال میکنید
برچسب: اندیشه نو,اندیشه نوین,اندیشه نوین دینی,انديشه نو,انديشه نوين,اندیشه نوین گناباد,اندیشه نوین پژوهش,اندیشه نوین تربیتی,انديشه نوين ديني,اندیشه نو خواف, نویسنده: بازدید: 173